Uke 7 og 8

Hei og hopp! Før vi drar hjem til vinterferie, skal vi gi dere en liten oppdatering på hva vi har gjort de siste to ukene.

Store deler av tiden har vi brukt på å forberede oss til Baliseminar sammen med Baliklassen. Vi ble delt i 8 ulike poster for å fortelle om ulike deler av turen vår, der Synne hadde om turen til Medewi og plast, mens Elin var på posten som fortalte om diverse aktiviteter vi gjorde.

På mandag feiret vi at godjentene Liselotte og Sunniva ble 20 år! Vi vekket de med sang om morgen, og på kvelden stelte vi i stand bål med grillkos og kake.

På tirsdag gikk vi siste toppturen vår før vinterferien til Melshornet. Første turen med dårlig vær, men klassen tok det på strak arm, og det ble en koselig tur.

Onsdag hadde vi lek og moro med ball i gymsalen før lunsj, så var det mer seminarjobbing etter lunsj. Torsdag hadde vi generalprøve for seminaret hvor sjefa Hanne styrte showet.

Fredag hadde vi som vanlig valgfag hele dagen, noen strikket, noen skatet og noen hadde kickboksing. Hele skolen forberedte seg også til assistentenes seminar, som var et bryllup der alle hadde fått utdelt roller. Derfor hadde vi jentene utdrikningslag for vår kjære Sina (<3) siste kvelden før hun skulle gifte seg med Vetle.

Lørdag var en lang, men sykt bra dag. Seminaret gikk smud, og bryllupet var vakkert. Bryllupet startet med en vielse i gymsalen, der det ble drama med en sjalu søster og Magic Mike x3 som kidnappet bruden, men Sina ble gift til slutt <3 Deretter gikk turen til matsalen hvor vi fikk servert 3retters middag, rørende taler, sang og enda et sexy show av stripperne våre. Takk for en super kveld og gratulerer så mye til Sina og Vetle som mann og kone <3

Denne mandagen var det ikke valgfag. Istedenfor fikk vi besøk av Leger uten grenser som hadde et veldig lærerikt foredrag for oss.

Tirsdag fikk vi endelig brukt den nye klatrehallen i Ørsta. Vi begynte på brattkort med å klatre på led. Det var sykt gøy, og den nye hallen var veldig fin. Vi gleder oss masse til å bruke tid her fremover!

previous arrow
next arrow
Slider

Onsdag var planen egentlig å dra til Hornindal for å stå på ski, men grunnet dårlig snø ble det surfing istedenfor (til alles fortvilelse). Neida, klassen var i ekstase, og gledet seg til første surf i Norge. Turen gikk til Stad, først til Ervika der vi møtte Baliklassen. Deretter bestemte vi oss for å dra til Hoddevika for å sjekke ut bølgene der også. Det ble en lang dag og vi var ikke tilbake på skolen før 21.00.

I dag hadde vi aktiviteter i gymsalen sammen med baliklassen og skredlære, og en siste lunsj på skolen før folk nå har dratt hjem på vinterferie.